Sommerkonsert med kulturskolen 13.juni

Sommeren innledes med en flott felles forestilling for kulturskolen. Elever fra Røsvik, Nordsia og Straumen samles i Rådhussalen lørdag 13. juni kl. 14.00 og Straumen skole- og ungdomskorps (SSUK) bidrar både med musikk og Kafésalg. Forestillingen er gratis og alle er velkommen.

For noen år siden startet kulturskolen med å samle elevene fra hele kommunen til en felles avslutningsforestilling før sommeren. Forestillingen flytter rundt mellom Nordsia, Røsvik og Straumen og i år er turen kommet til Rådhussalen.

Ingen god møteplass uten noe å bite i, og i år er det SSUK som lager kafé. Det er fint å kunne gjøre noe sammen med andre og lage gode møteplasser for folk, og det håper både korpset og kulturskolen at dette blir.

Velkommen til hyggelig forestilling i rådhussalen lørdag 13. juni kl. 14.00

Forestillingen inneholder både musikk, teater og bildefremvisning.
Hele bredden av elever er med, fra de som har spilt ei kort stund til fordypningselever som spiller vakre stykker på oss. Kanskje dukker det opp et instrument ingen har hørt om før...

Forestillingen er Gratis og åpen for alle.
Kulturskolen bruker anledningen til å hilse alle en riktig god Sommer.

Hjertelig velkommen!

 

Publisert av Ragnhild Hansen

Sist oppdatert

Fant du det du var på jakt etter?